Free Returns. Standard Shipping. Orders $99.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.frema.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), Zakonu o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR),  na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.frema.si, pravice in obveznosti kupca ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem/upravljavcem spletne trgovine in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Podatki o podjetju

Naziv podjetja:
Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p.
Sedež podjetja:
Gradiška 444, 2201 Zgornja Kungota, Slovenija
Matična številka:
9614516000
Davčna številka:
SI 71737944
Telefonska številka:
041-959-242, 064 235 535
Elektronski naslov:
info@frema.si
Odgovorna oseba: Marko Zupančič
TRR pri NLB:
-

Vpis v sodni register dne: Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije, vpis opravljen dne, 13. 3. 2024 pri Okrožnem sodišču Maribor.

Opredelitev Pojmov

Ponudnik/Prodajalec je Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p.
Uporabnik/Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran/trgovino, torej kupec v spletni trgovini.
Spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matično številko, davčno številko, oznako registra)
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronska pošta in telefon)
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
Način plačila in dostave
Časovno veljavnost ponudbe
Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
Pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Vrste uporabnikov

Kupec lahko naročilo odda:

kot registrirani uporabnik z uporabniškim imenom in geslom (registracija se lahko izvede tudi med spletnim kupovanjem in ni obvezna) ali
enkratno kot gost (registrirani uporabnik brez uporabniškega računa)

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudba artiklov in cene

Vse cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV. Veljavnost cene za izbrane artikle ali storitve velja na dan nakupa, in sicer na dan, ko je kupec oddal in zaključil nakup skladno s temi pogoji poslovanja. Cene za poslovne uporabnike portala B2B vsebujejo tudi prikaz rabatov in drugih dogovorjenih pogojev, kot so plačilni roki, morebitni avansi in dodatni rabati, količinski rabati. Spletna trgovina si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno dobaviti, tudi če je objavljen na spletnem mestu.

Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p. je zavezanec za davek na dodano vrednost. 

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. 

Naročanje in postopek nakupa

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, 365 dni v letu. 

1. Kupec doda artikle v košarico in sledi korakom nakupa.
2. Na spletni strani kupec izbira med izdelki in njihovimi različicami. Ko kupec želeni izdelek najde klikne na gumb DODAJ V KOŠARICO. 
3. Kupec bo lahko pred oddajo naročila preveril pravilnost naročila in vnesenih podatkov vključno s količinami in cenami in bo le-te lahko pred oddajo naročila popravil.
4. Po kliku na gumb POTRDI NAROČILO je naročilo oddano in kupec prejme elektronsko sporočilo o oddaji naročila.
5. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot kupca.

Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa bo po izbiri kupca dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Z nakazilom na račun Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p. po predračunu (podatke, potrebne za nakazilo, prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila) ali
po povzetju 

Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 5 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.

Izdaja računa

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje račun z razčlenjenimi stroški, skupaj z naročenim blagom.




Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Vračilo izdelka/odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe:

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega člena pri teh pogodbah:       o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;  o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko:

1.      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;

2.      potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;

3.     potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;

4.   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.


Obvestilo o odstopu od pogodbe:

Obvestilo o odstopu lahko potrošnik predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.  Podjetje lahko na svoji spletni strani ponudi potrošniku tudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži obrazec iz petega odstavka tega člena ali poda nedvoumno izjavo, iz katere izhaja potrošnikova volja za odstop od pogodbe. V tem primeru mu podjetje nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.


Kliknite za obrazec tukaj


Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.


Odgovornost za zmanjšano vrednost:

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.


Vračilo plačil:

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti.


Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Reklamacija

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke, ponudnik pa jih bo brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik pa ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Vrnjeni morajo biti ustrezno zavarovani pred poškodbami med transportom – zapakirani morajo biti v trdo škatlo, po možnosti v tisto, v kateri ste prejeli izdelke.

Jamstvo za skladnost blaga

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v roku 30 dni in dodatnem roku 15 dni brezplačno vzpostavi skladnost blaga s popravilom ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom. Šele nato lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačila. Kupec lahko uveljavlja tudi pravico do zavrnitve. če se je neskladnost pokazala v relativno kratkem času po nakupu, t. j. v manj kot 30 dni od dobave. 

Popusti

Na spletni strani www.frema.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Bonov s popusti ni možno uveljavljati na izdelke po naročilu, prav tako na izdelke po naročilu ne veljajo popusti in znižanja.

Pridržujemo si pravico glede napak pri objavah popustov. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Popusti se nanašajo na razprodajo zalog. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Zaloge celotne ponudbe na spletni strani www.frema.si so omejene.

Varnost podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil prodajalca. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Varovanje osebnih podatkov

Z oddajo naročila po teh pogojih poslovanja kupec izrecno izjavlja ter podaja soglasje prodajalcu, da njegove osebne podatke, in sicer ime in priimek, naslov in pošto, elektronski naslov in telefonsko številko, obdeluje za potrebe izpolnitve naročila te pogodbe in jih varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Prodajalec osebnih podatkov kupca ne bo posredoval tretjim nepooblaščenim osebam, razen pogodbenim partnerjem, če bo to potrebno za izvedbo naročila. Kupec ne more preklicati obdelave njemu lastnih osebnih podatkov za potrebe izvršitve naročila po teh splošnih pogojih.

Prodajalec si pridržuje pravico obdelave osebnih podatkov kupca za lastne potrebe, za izvedbo statističnega vzorčenja, anketiranje, prilagajanje in segmentacijo ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, izvajanje usmerjenega ciljnega oglaševanja in za pošiljanje drugega reklamnega gradiva (t. i. neposredno trženje prodajalca). Neposredno trženje prodajalec ne bo izvajal, če bo kupec to izrecno prepovedal pri oddaji naročila, sicer pa ga sme izvajati najdlje do prejema preklica posameznika oziroma do časa, ko podatki več ne bodo služili namenom.

Arhiviranje Pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik (e-mail oddano naročilo) je trajno shranjena pri podjetju Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p., Gradiška 444, 2201 Zgornja Kungota, Slovenija.

Komunikacija z uporabnikom

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
pošiljatelj bo jasno razviden
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, jasno pa bodo določeni tudi pogoji udeležbe v njih
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

Piškotki

Piškotki so majhne datoteke z informacijami, ki se začasno shranijo na vaš računalnik. Ko se piškotki namestijo na vaš računalnik, o tem niste obveščeni. Glavni namen piškotkov je, da spletni strežniki prepoznajo vaš računalnik in spletni brskalnik, prilagodijo spletno stran ter poskrbijo za enostavnost in hitrost. Piškotki nam omogočijo, da vam prikažemo pravilne informacije, ki jih iščete in vas zanimajo. Z zbiranjem in pomnjenjem informacij o vaših nastavitvah spletnega mesta s pomočjo piškotkov lahko zagotovimo boljšo spletno stran in trženjske izkušnje. Piškotki nam ne dajejo dostopa do računalnika in podatki, ki jih zbiramo preko piškotkov, ne vključujejo osebnih podatkov.

Na spletni strani uporabljamo naslednje piškotke:

Ime
Skupina
Namen
Čas
Lasten oz. zunanji
session_id
Bistveni
Identifikacija posamezne brskalne seje
Trajni
Lastni piškotek
frontend_lang
Bistveni
Identifikacija jezika
Trajni
Lastni piškotek
ga
Bistveni
Anonimizirano štetje in sledenje ogledom strani
Trajni
Google analytics

Bistvene: Bistveni piškotki so tisti, ki so ključnega pomena za delovanje spletne trgovine. Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo naše spletno mesto, zato da lahko izboljšamo svoje spletne storitve. Zato uporabljamo orodja za analizo prometa na spletnih straneh.

Funkcionalne: Funkcionalni piškotki nam omogočajo, da razumemo želje obiskovalcev in jim omogočimo boljšo uporabniško izkušnjo. Ti piškotki prav tako omogočajo, da se vam spletna stran prikaže, kot ste si jo sami nastavili.

Piškotkov zunanjih ponudnikov ne nastavlja ponudnik, temveč izbrani partnerji, s katerimi sodelujemo. Ne zbirajo in ne pošiljajo vaših osebnih podatkov. Nekateri izmed njih omogočajo koristne storitve, kot so na primer spletni vprašalniki. Drugi so morda nastavljeni preko oglaševalskih omrežij, s katerimi sodelujemo, zato da lahko namestijo naš spletni oglas na najprimernejšem mestu. Lahko se zgodi, da boste naše oglase videli na drugih spletnih mestih. Temu pravimo ponovno trženje ali remarketing.

Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani morda ne bodo delovale.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@frema.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovina Gojitelj, Marko Zupančič s.p. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

 Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi družbi, ki je izvedla dostavo. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto dostavne službe, ki vam je izročila pošiljko v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojno dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Sprememba pogojev poslovanja

Prodajalec si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli spremeni te pogoje poslovanja, če je k temu zavezan skladno z vsakokrat veljavnimi predpisi s tega področja ali oceni, da je to potrebno zaradi zagotavljanja zakonitega, varnega in kakovostnejšega poslovanja spletne trgovine.

Spremenjeni splošni pogoji veljajo od objave na spletni strani in se za posameznega kupca uporabljajo od oddaje naročila naprej.